صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / پانیشر جدید دنیای مارول معرفی شد

پانیشر جدید دنیای مارول معرفی شد

پانیشر جدید دنیای مارول معرفی شد

پانیشر جدید دنیای مارول معرفی شد مارول فاش کرد که پانیشر جدیدش چه کسی خواهد بود. نویسنده David Pepose و هنرمند Dave Wachter در ماه نوامبر مجموعه جدیدی از پانیشر را راه اندازی خواهند کرد که پانیشر جدید دنیای مارول و بازنشسته S.H.I.E.L.D را معرفی می‌کند، او کسی نیست جز مامور Black Ops با نام Joe Garrison. اولین شماره این کمیک در 8 نوامبر منتشر خواهد شد.

پانیشر جدید دنیای مارول معرفی شد

دنباله Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin نوشته خواهد شد
کمیک تحسین شده Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin دنباله‌ای از انتشارات IDW دریافت می‌کند. شماره اول کمیک جدید در 13 دسامبر 2023 منتشر خواهد شد.

تریلر جدید کمیک Batman: Gargoyle of Gotham در کامیک کان ۲۰۲۳ منتشر شد
دی‌سی در کامیک کان 2023 سن دیگو تریلر جدیدی از این کمیک منتشر کرد که نشان می‌دهد با داستانی تاریک از بتمن روبه‌رو هستیم. در این داستان جدید بتمن تصمیم دشواری می‌گیرد تا برای همیشه شخصیت بروس وین خود را حذف کرده و به طور کامل به شخصیت بتمن متعهد شود.

Doctor Doom تیم X-Men خودش را دارد
در کامیک کان سن دیگو در جریان طراحی پنل مردان ایکس اعلام شد که شخصیت Doctor Doom تیم X-Men خود را خواهد داشت. نویسندگی این سری بر عهده Gerry Duggan بوده و تصویر گیری آن توسط Joshua Cassara انجام می‌گیرد.

مارول New X-Men را معرفی کرد
در طول کامیک کان سن دیگو، مارول تیزری منتشر کرد که در آن می‌پرسید: «مردان ایکس جدید چه کسانی هستند؟» هم‌چنین اشاره کرد که مردان ایکس جدید هر که باشند، در سال 2024 برای اولین بار معرفی خواهند شد. جزئیات بیشتر در ماه نوامبر منتشر می‌شود.

دی سی از داستان جدید Batman: Outlaw رونمایی کرد
با شروع شماره 1076 Detective Comics خط داستانی جدیدی (Outlaw) آغاز می‌شود. Outlaw توسط Ram V نوشته خواهد شد و تصویرگری آن بر عهده دو ارتیست Dustin Nguyen و Jason Scott Alexander است. این خط داستانی از غرب قدیم الهام گرفته شده و حتی گروهی از کابوی‌ها را نشان می‌دهد که باید شوالیه تاریکی را از شر شیاطین درونی و بیرونی‌اش نجات دهند.

دنباله کمیکی برای American Psycho نوشته خواهد شد
American Psycho یک دنباله کمیک بوکی دارد که یک قاتل و داستان کاملاً جدید را ارائه می‌دهد. شماره 1 این کمیک هیجان انگیز قرار است در 11 اکتبر 2023 وارد قفسه فروشگاه‌های کتاب‌های مصور شود.

میدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه پویا پرداز باشید.

مطالب مرتبط