صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / گزیده اخبار کمیک هفته

گزیده اخبار کمیک هفته

گزیده اخبار کمیک هفته

گزیده اخبار کمیک هفته Secret Invasion نشان داد که DNA کدام شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول توسط نیک فیوری جمع‌آوری شده است (اسپویل) در آخرین قسمت سریال Secret Invasion مشخص می‌شود که نیک فیوری دستور جمع‌آوری DNA نوزده ابرقهرمان را داده است که شاملAbomination, Black Panther, Captain America, Captain Marvel, the Chitauri, Corvus Glaive, Drax, Ebony Maw, Gamora, Ghost, Hulk, Korg, Mantis, the Outriders, Proxima Midnight, Thanos, Thor, Valkyrie و Winter Soldier می‌شود. در این قسمت Gravik به دنبال این نمونه بود تا بتواند قدرت‌های خود را ارتقا بخشد. او از قبل چندین نمونه دیگر از Cull Obsidian, Groot, Extremis و Frost Beast داشت و با ترکیب آن‌ها سعی داشت ورژن قدرتمندتری از خود باشد. بدون آنکه او بخواهد، G’iah هم این قدرت‌ها را گرفت و توانست او را به قتل برساند.

گزیده اخبار کمیک هفته

فیلمنامه فصل دوم X-Men ’97 تقریبا به اتمام رسیده است
با اینکه هنوز فصل اول X-Men ‘97 پخش نشده است، نویسنده این مجموعه اعلام کرد که در حال حاضر مشغول کار بر روی قسمت آخر فصل دوم آن است. اولین فصل این سریال انیمیشنی در پایان سال 2023 از طریق دیزنی پلاس پخش می‌شود.

ضبط صدای فصل سوم Invincible به پایان رسید
پخش فصل دوم سریال Invincible برای 3 نوامبر برنامه ریزی شده است اما با وجود پخش نشدن فصل دوم، ضبط صدای فصل سوم آن هم به پایان رسیده است.

تریلر The Boys: Gen V در کامیک کان ۲۰۲۳ منتشر شد
تریلر جدیدی برای سریال Gen V منتشر شد که فضای این اسپین اف د بویز را به تصویر می‌کشد. سه قسمت اول Gen V در تاریخ 29 سپتامبر 2023 در Prime Video نمایش داده خواهد شد و قسمت‌های جدید پس از آن به صورت هفتگی منتشر می‌شوند.

ممکن بود یکی از شخصیت‌های اصلی سریال The Walking Dead کشته شود
خالق مردگان متحرک قصد داشت یک شخصیت کلیدی را زودتر بکشد تا خوانندگان کمیک شوکه شوند. طبق اعلام Deadline خالق این مجموعه Kirkman در طول کامیک کان سن دیگو فاش کرد در اوایل سریال تلویزیونی در واقع سعی کرده ریک را بکشد، حرکتی که مطمئناً ذهن طرفداران کمیک را متحیر می‌کرد اما در نهایت تغییرات بزرگ دیگری در سریال رخ داد. خالق مردگان متحرک تصمیم گرفته بود تا حد امکان سریال داستان متفاوتی نسبت به کمیک پیدا کند.

یک قسمت ویژه برای Atom Eve ساخته شده است
در کامیک کان سن دیگو اعلام شد که یک قسمت مستقل ویژه با تمرکز بر شخصیت Atom Eve در Prime Video منتشر خواهد شد که به طرفداران اجازه می‌دهد پیش از انتشار فصل دوم Invincible بیشتر با این شخصیت آشنا شوند.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه پویا پرداز باشید.

مطالب مرتبط