صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / گزیده اخبار کمیک هفته

گزیده اخبار کمیک هفته

گزیده اخبار کمیک هفته

گزیده اخبار کمیک هفته هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک هفته و مهم‌ترین اخبار کامیک کان ۲۰۲۳ همراه ما باشید.

گزیده اخبار کمیک هفته

TMNT: Mutant Mayhem یک دنباله و یک سریال اسپین آف دو فصلی خواهد داشت
از 2 اگوست فیلم TMNT: Mutant Mayhem برای اکران وارد سینماها می‌شود. پیش از اولین اکران، Variety گزارش داده Paramount Pictures و Nickelodeon Movies برای تولید دنباله فیلم Mutant Mayhem و همچنین یک سری اسپین آف برای Paramount+ به نام Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles با یکدیگر همکاری می‌کنند.

فیلم فلش در صدر چارت‌ VOD قرار گرفت
فلش در سینماها چندان خوب عمل نکرد اما در VOD موفقیت بزرگی داشت. طبق گزارش IndieWire این فیلم پس از اولین نمایش دیجیتال خود، در رتبه اول هر سه نمودار iTunes، Google Play، Vudu قرار گرفته است.

ممکن است به دلیل اعتصابات، اکران The Marvels با تاخیر مواجه شود
امکان دارد به دلیل اعتصاب ادامه دار انجمن نویسندگان آمریکا و انجمن بازیگران سینما، انتشار دنباله The Marvels به تعویق بیفتد. دلیل اصلی تاخیر اکران برخی فیلم‌ها ناتوانی تیم خلاقیت برای تبلیغات بیشتر فیلم است. علیرغم گزارشاتی مبنی بر تاخیر این فیلم، برخی بر این باورند که ممکن است همچنان این فیلم در تاریخ مقرر در 10 نوامبر اکران شود. استودیو دیزنی و مارول هنوز به این گزارش پاسخی نداده‌اند.

بازیگر Thomas Haden Church شایعه‌ای شنیده که Sam Raimi و Tobey Maguire مشغول کار روی مرد عنکبوتی 4 هستند
این بازیگر طی صحبت با ComicBook.com گفت: «شایعاتی شنیدم که Sam Raimi قرار است یک فیلم مرد عنکبوتی دیگر با Tobey Maguire بسازد.» Church در فیلم Spider-Man 3 که در سال 2007 ساخته شد، نفش Flint Marko/Sandman را ایفا کرده بود و اگر فیلم چهارمی در راه باشد، ممکن است حضور کوتاهی پیدا کند.

فیلم انیمیشن Watchmen در SDCC معرفی شد
استودیو دی سی از انیمیشن Watchmen در کامیک کان سن دیگو خبر داد که قرار است در سال 2024 اکران شود. در پایان اولین نمایش Justice League: Warworld فهرست فیلم‌های سال آینده توسط استودیو اعلام شد که این انیمیشن جز آن‌ها بود.

فیلم انیمیشنی Crisis on Infinite Earths در کامیک کان ۲۰۲۳ معرفی شد
کمپانی برادران وارنر دیسکاوری و دی سی در کامیک کان سن دیگو خبر انتشار فیلم Justice League: Crisis on Infinite Earths را دادند اما جزئیات بیشتری از آن در دسترس نیست. تاریخ انتشار آن برای 2024 برنامه ریزی شده است.

فروش کمیک‌های دی سی از زمان ورود مدیران جدید، سه برابر شده است
از زمانی که James Gunn و Peter Safran مدیریت دی‌سی را به دست گرفتند، فروش کمیک‌های دی‌سی سه برابر شده است. Jim Lee در طول مصاحبه خود با The Hollywood Reporter به این موضوع اشاره کرد که فروش کتاب‌های مصور دی‌سی رشد زیادی را تجربه کرده و دلیل آن را می‌توان ارتباط بهتر بین کمیک و رسانه به لطف مدیران جدید دانست.

احتمال به تاخیر افتادن دو فیلم Dune: Part Two و Aquaman وجود دارد
طبق گزارشات جدید Warner Bros به فکر به تاخیر انداختن اکران دو فیلم Dune: Part Two و Aquaman and the Lost Kingdom است. امکان به تاخیر افتادن The Color Purple هم وجود دارد زیرا بازیگران این فیلم‌ها به دلیل اعتضابات اخیر، نمی‌توانند در کمپین‌های تبلیغاتی مرتبط با فیلم شرکت کنند.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه پویا پرداز باشید.

مطالب مرتبط