صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / فیلم Deadpool 3 ولورین را در مقابل وید ویلسون قرار می دهد

فیلم Deadpool 3 ولورین را در مقابل وید ویلسون قرار می دهد

فیلم Deadpool 3 ولورین را در مقابل وید ویلسون قرار می دهد

فیلم Deadpool 3 ولورین را در مقابل وید ویلسون قرار می دهد عکس‌های جدید منتشر شده از پشت صحنه فیلم Deadpool 3 دو شخصیت اصلی داستان را مقابل هم نشان می‌دهد. تصاویر اپلود شده توسط اکانت توییتر The Hollywood Handle وید ویلسون و ولورین را به تصویر می‌کشد که مشغول مبارزه هستند.

فیلم Deadpool 3 ولورین را در مقابل وید ویلسون قرار می دهد

اولسن در نمایشگاه و کامیک کان ابرقهرمانی TJH در مورد علاقه خود به کراس اور بین شخصیت خود با X-Men اشاره کرد. علی رغم سرنوشت مبهم شخصیت او در Multiverse of Madness، اولسن فکر می‌کند که فصل بعدی شخصیت واندا باید به پیشینه جهش یافته او بپردازد. ” من فقط می‌خواهم همه چیز در مورد شخصیت دگرگون شده/جهش‌یافته را بفهمم. هیچ‌کدام از ما نمی‌توانیم کاری در مورد آن انجام دهیم. ما X-Men نیستیم اما خیلی دوست دارم آن را تجربه کنم. فکر می‌کنم مردان ایکس اولین تجربه من با فیلم های ابرقهرمانی بود.”

دی‌سی فاش می‌کند که کدام کمیک‌ها بر Superman: Legacy اثر گذاشته‌اند
اخیرا DC Universe Infinite فاش کرد که چهار عنوان الهام‌بخش ریبوت فیلم آینده جیمز گان، Superman: Legacy هستند. این چهار کمیک شامل Superman: Birthright (2003-04), All-Star Superman (2005-06), Superman: Brainiac (2008) و Superman: Ending Battle (2002) می‌شود. سایر کمیک‌هایی که می‌توانید قبل از انتشار فیلم مطالعه کنید شامل Superman: Space Age, Superman: Lost, Superman Red & Blue, Superman: American Alien و Superman: Unchained می‌شود.

کیت هرینگتون در مورد Black Knight و Blade صحبت می‌کند
کیت هرینگتون، ستاره سریال Game of Thrones به‌روز رسانی در مورد آینده خود در دنیای مارول به اشتراک گذاشته است. ” فکر می‌کنم در مورد اینکه آیا Dane Whitman قرار است در فیلم Blade بازی کند یا خیر، سوء تفاهم ایجاد شد. او هرگز قرار نبود در فیلم Blade حضور داشته باشد و حضور ندارد.” در حالی که هرینگتون امیدوار است Black Knight را در MCU ببیند، اضافه کرد که نمی‌تواند برنامه‌های مارول برای این شخصیت را تایید یا رد کند.

بازیگر Danny DeVito دوست دارد دوباره در نقش Penguin بازی کند
بازیگر Danny DeVito علاقه خود را برای بازی مجدد در نقش Penguin ابراز می‌کند. این بازیگر در طی مصاحبه خود با SFX به این موضوع اشاره کرد که دوست دارد دوباره این نقش را امتحان کند. او در سال 1992 برای فیلم Batman Returns شخصیت Oswald Cobblepot / The Penguin را به تصویر کشیده بود.

شردر شخصیت منفی اصلی TMNT: Mutant Mayhem نخواهد بود
کارگردان Jeff Rowe در طول مصاحبه خود با SlashFilm گفت شخصیت The Shredder، شناخته شده‌ترین شخصیت شرور در سری Teenage Mutant Ninja Turtles، در فیلم Mutant Mayhem حضور نخواهد داشت اما ممکن است در آینده ظاهر شود. آن‌ها به یک شخصیت شرور نیاز داشتند که یک جهش یافته دیگر باشد تا بتوان آن را به لاک پشت‌ها متصل کرد، بخاطر همین تصمیم بر این شد که Superfly شخصیت اصلی فیلم باشد.

جنیفر گارنر در فیلم ددپول 3 حضور دارد
جنیفر گارنر قرار است برای ایفای مجدد نقشش به‌عنوان الکترا در فیلم ‘Deadpool 3’ حضور داشته باشد. حدودا 20 سال از آخرین بازی او در این نقش می‌گذرد و طرفداران مشتاق هستند بدانند این شخصیت در فیلم ددپول به چه شکل ظاهر خواهد شد.

کارگردان فیلم باربی دوست دارد فیلم ابرقهرمانی بسازد
کارگردان فیلم باربی، Greta Gerwig اعلام کرد که اماده ساخت یک فیلم ابرقهرمانی یا اکشن است. این کارگردان طی مصاحبه خود با Rolling Stone به این نکته اشاره کرد که در صورت وجود فرصت مناسب، آماده تغییر سبک کاری خود خواهد بود.

بندیکت کامبربچ بازگشت دکتر استرنج در سال 2024 را تایید کرد
بندیکت طی حضور خود در یوتیوب JW3، تایید کرد که شخصیت دکتر استرنج در سال 2024 باز خواهد گشت. این بازیگر امسال فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar را در راه داشته و سال دیگر فیلمی با نام The Book of Clarence از او منتشر خواهد شد. طرفداران دنیای مارول هم می‌‌توانند بندیکت را در نقش دکتر استرنج ببیند.

طبق شایعات چنینگ تیتوم در ددپول 3 حضور خواهد داشت
شایعه جدید حاکی از آن است که بازیگر چنینگ تیتوم، حضور کوتاهی با شخصیت Gambit در ددپول 3 دارد. این خبر به صورت رسمی تایید نشده و تنها یک اکانت در اینستاگرام آن را منتشر کرده است. فیلم Deadpool 3 به کارگردانی Shawn Levy در تاریخ 3 می 2024 به عنوان بخشی از فاز پنجم دنیای مارول در سینماها اکران می‌شود.

آنتونی مکی دوست داشت بازیگر شخصیت پلنگ سیاه باشد
این بازیگر طی صحبت خود با Inverse به این موضوع اشاره کرد که به جای حضور در نقش فالکون، دوست داشت شخصیت Black Panther را به تصویر بکشد. او می‌گوید: ” من برای نقش پلنگ سیاه زیاد با مارول تماس گرفتم. برای آن‌ها نامه می‌نوشتم و سعی داشتم راهی پیدا کنم که آن‌ها فیلم پلنگ سیاه را بسازند. دوست داشتم خودم هم این شخصیت را بازی کنم. بالاخره استودیو با من تماس گرفت.” پس از آن ملاقاتی بین مکی و Nate Moore, Joe و Anthony Russo ترتیب داده شد.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه پویا پرداز باشید.

مطالب مرتبط