صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / جیمزگان به آینده Blue Beetle در دنیای دی‌سی پرداخته است

جیمزگان به آینده Blue Beetle در دنیای دی‌سی پرداخته است

جیمزگان به آینده Blue Beetle در دنیای دی‌سی پرداخته است

جیمزگان به آینده Blue Beetle در دنیای دی‌سی پرداخته است هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

جیمزگان به آینده Blue Beetle در دنیای دی‌سی پرداخته است

جیمزگان در تردز، آینده Jaime Reyes/Blue Beetle در دنیای دی‌سی را مشخص کرد. به گفته گان، این شخصیت در دنیای جدید دی‌سی حضور خواهد داشت و می‌توانیم او را در فیلم Superman: Legacy نیز ببینیم. گان از توضیح بیشتر در مورد هویت دیگر شخصیت‌هایی که در کنار Blue Beetle در DCU حضور دارند، خودداری کرد.

چرا رابرت داونی جونیور برای فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان انتخاب شد؟
کریستوفر نولان، نویسنده و کارگردان اوپنهایمر، دلیل خود برای انتخاب رابرت داونی جونیور را فاش کرد. این کارگردان در مصاحبه‌ای با New York Times گفت: ” او یکی از بازیگران بزرگ ماست. اگر چه نسلی می‌دانند که او چه ستاره بزرگی است اما آن‌ها زیرکی و درخشش مهارت‌های او را ندیده‌اند. می‌خواستم او را وادار به انجام کاری کاملاً متفاوت کنم. کارگردان‌ها از استعداد داونی آگاه هستند اما به دلیل انرژی باورنکردنی او، پیدا کردن شخصیت مناسب برای او دشوار است.” اوپنهایمر در 21 جولای 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

سه بازیگر فیلم Superman: Legacy مشخص شدند
طبق گزارش Vanity Fair بازیگر Nathan Fillion در فیلم آینده سوپرمن، نقش گای گاردنر (Guy Gardner) را ایفا خواهد کرد. دو بازیگر دیگر Isabela Merced و Edi Gathegi به ترتیب نقش‌های Hawkgirl و Mister Terrific را بازی خواهند کرد. پیش از این تایید شده بود که دو نقش اصلی فیلم David Corenswet و Rachel Brosnahan خواهند بود.

رابرت داونی جونیور نگران بود بازی طولانی مدت او در نقش تونی استارک روی حرفه بازیگری‌اش اثر بگذارد
رابرت داونی جونیور می‌گوید نگران این بود که بازی در نقش تونی استارک/مرد آهنی برای بیش از یک دهه بر توانایی او برای بازی در سایر شخصیت‌ها اثر بگذارد. وقتی طی مصاحبه با New York Times از او پرسیده شد ایا نگران تأثیر 11 سال نقش مرد آهنی بر بازیگری‌اش است یا خیر، او با گفتن بله تایید کرد که با وجود توانایی بازیگریش، نگران ایفای نقش خود در فیلم آینده نولان بود. رابرت در فیلم اوپنهایمر، نقش Lewis Strauss با ایفا خواهد کرد که به او اجازه خواهد داد مهارت‌های بازیگری خود را در سطوح بالاتری به نمایش گذارد.

جیمز گان یک فیلم کوتاه برای بررسی چگونگی ملاقات راکت و گروت برنامه‌ریزی کرده بود
جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy ایده خود برای فیلم کوتاهی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد چگونه راکت راکون با گروت ملاقات کرد. او در تردز نوشت: ” من یک فیلم کوتاه نوشتم که نحوه ملاقات راکت و گروت را توضیح داد، برای این فیلم استوری برد آماده شد، مکان آن مشخص شد و ما ضبط آزمایشی آن را انجام دادیم اما من وقت نداشتم این کار را انجام دهم. در آن فیلمنامه Tibius Lark, Groot و Rocket همگی در چاهی عمیق زندانی شده بودند. تیبیوس در آستانه مرگ بود و به راکت توضیح داد که سال‌ها از گروت مراقبت کرده است. او [تیبیوس] یک نگهبان در باغ وحشی کهکشانی بود. او گفت گه گروت را نجات داده و او هم دوست وفاداری برای او بوده است. از راکت خواست از این پس وظیفه مراقبت از گروت را بر عهده بگیرد و پس از آن مرد.”

جیمز گان داستان فیلم انفرادی استار لرد را فاش می‌کند
در حالی که آینده این شخصیت در دنیای سینمایی مارول نامعلوم است، جیمز گان نویسنده و کارگردان Guardians of the Galaxy اشاره کرد که داستان یک فیلم انفرادی برای استار لرد چگونه خواهد بود. ” ما همیشه می‌خواهیم به کسی چیز خاصی بدهیم. من و کریس [بازیگر استار لرد] همیشه در مورد اینکه چقدر عالی است که بتوانیم یک فیلم افسانه‌ای در مورد استار لرد بسازیم، صحبت کرده‌ایم. داستان این فیلم در مورد لرد استاری است که سعی می‌کند خود را با محیط زمین سازگار کند.همانطور که شخص دیگری ممکن است سعی کند با محیط بیگانه فضای بیرونی سازگار شود. من نمی‌توانم برای دیدن آن صبر کنم.”

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه پویا پرداز باشید.

مطالب مرتبط