صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در  پویا پرداز  به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

اخبار سینمایی
سن بتمن در DCU هنوز مشخص نشده است
در توییتر از جیمرگان پرسیده شد که بتمن دنیای جدید دی‌سی چند ساله است و گان در پاسخ بیان کرد هنوز تصمیمی برای این موضوع گرفته نشده است. قبلا هم جیمز گان توضیح داده بود که ممکن است بتمن چندین سال از سوپرمن بزرگ‌تر باشد. اولین فیلم دنیای DCU با نام Superman: Legacy در 11 جولای 2025 اکران خواهد شد.

اولین نگاه به فالکون در Captain America 4
عکس‌های پشت صحنه از فیلم Captain America: New World Order فالکون جدید را به طرفداران دنیای مارول معرفی می‌کند. در عکس‌های جدید منتشر شده بازیگر Danny Ramirez نقش فالکون و Anthony Mackie در نقش کاپیتان آمریکا حضور دارند. تاریخ اکران این فیلم برای 3 می 2024 برنامه ریزی شده است.

فیلمبرداری ریبوت فیلم پسر جهنمی به پایان رسید
طبق اعلام Mike Mignola در اینستاگرام فیلم برداری The Crooked Man به پایان رسیده که نقش اصلی آن توسط Jack Kesy به تصویر کشیده خواهد شد. هنوز تاریخ اکران دقیق این فیلم مشخص نشده است.

ستاره نگهبانان کهکشان ممکن است شخصیت Lex Luthor را بر عهده گیرد
گزارش شده یکی از بازیگران مارول از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 برای بازی در نقش شخصیت شرور فیلم Superman: Legacy با جیمز گان، نویسنده و کارگردان صحبت کرده است. فیلمبرداری فیلم Superman: Legacy در ژانویه 2024 آغاز شده و در تاریخ 11 ژوئیه 2025 وارد سینماها می‌شود. برخی گزارش‌ها مدعی هستند که برای شخصیت Lex Luthor از بازیگران سیاه پوست انتخاب انجام خواهد شد. یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی این نقش Nicholas Hoult است.

مطلب مرتبط گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم آبان ماه ۱۴۰۱
قدرت گرفته از افزونه نوشته‌های مرتبط هوشمند

مارول قبل از Robert Downey Jr نقش مرد آهنی را به Clive Owen پیشنهاد داد.
طبق گزارش The Direct اخیرا Kevin Feige به این موضوع اشاره کرده که نقش مرد آهنی در ابتدا به Clive Owen پیشنهاد شده بود اما او هیچ علاقه‌ای به آن نشان نداد. البته این نقش در آن دوران، نقش پر ریسکی بنظر می‌‌رسید و موفقیت فیلم و آینده کل مارول بر دوش یک نفر بود. پس از آن نقش به Robert Downey Jr رسید و فیلم مرد آهنی توانست موفقیت خوبی برای مارول رقم بزند.

ممکن است Nicholas Hoult در فیلم Superman: Legacy حضور داشته باشد
طبق گزارش The Hollywood Reporter نیکلاس از جمله بازیگرانی است که برای ایفای نقش Lex Luthor در نظر گرفته شده است. پس از آن گزارشگر Deadline ادعا کرد که این بازیگر برای ایفای نقش سوپرمن انتخاب شده است. در حال حاضر نمی‌توان به صحت هیچ کدام از گزارش‌ها مطمئن بود و باید تا تایید رسمی خود دی‌سی صبر کرد.

اخبار تلویزیونی
لورن کوهن توضیح می‌دهد که چرا شخصیت‌اش در The Walking Dead: Dead City نیگن را نبخشیده
ستاره سریال The Walking Dead: Dead City (بازیگر Lauren Cohan) به طرفداران قول داده است که اسپین‌آف بعدی Walking Dead نشانی از بخشش Maggie نسبت به Negan برای قتل همسرش Glenn نخواهد داشت. این بازیگر طی مصاحبه با SFX گفت “من حتی از کلمه بخشش استفاده نمی‌کنم، این غیر ممکن است. ” از آن جایی که در این سریال به دنبال پسر ربوده شده مگی، Hershel هستند، چالش‌های زیادی را پشت سر می‌گذارند. در واقع این سریال تمرینی برای صمیمیت با بدترین فرد ممکن برای مگی است اما از آنجایی که همه در تلاش بوده تا زندگی جدیدی را بسازند، رفتار متفاوتی نسبت به قبل دارند.

فصل دوم لوکیفصل دوم لوکی
فصل 2 لوکی ممکن است راه حل منطقی برای بازیگر جاناتان میجرز و شخصیت کانگ داشته باشد
با توجه به اینکه جاناتان ماجرز درگیر مشکلات متعددی است، این احتمال وجود داشت که مارول بازیگر دیگری را جایگزین کرده یا خط داستان کانگ را حذف کند اما از آنجایی کل فیلم‌های آینده مارول بر موضوع چند جهانی استوار است، این شایعه بعید بنظر می‌رسید. اخیرا Alex Perez از Cosmic Circus در توییتر هم این موضوع را تایید کرد که مارول قصد ندارد از طرح چیده شده برای دنیای آینده مارول دست بکشد. ” حماسه چند جهانی در مارول ادامه خواهد داشت اما همه تا پایان فصل دوم لوکی به پاسخ سوال خود خواهند رسید. ”

مدیر CW وضعیت تمدید Superman & Lois و Gotham Knights را توضیح داد
پس از چند کنسلی اخیر، CW هنوز در مورد سرنوشت Superman & Lois و Gotham Knights تصمیم نگرفته است. مدیر این شبکه Brad Schwartz طی کنفرانس مطبوعاتی TVLine توضیح داد که هر سه سریال Superman & Lois, Gotham Knights و All American: Homecoming با آینده نامشخصی روبه‌رو هستند. اطلاعات بیشتری در این مورد ارائه نشده است و طرفداران باید منتظر اطلاعات جدید در روزهای آینده باشند.

Aubrey Plaza عکسی جدیدی الهام گرفته شده از Princess Diaries به اشتراک گذاشت
پلازا در استوری اینستاگرام خود عکسی از صندلی کارگردانی به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسد با لوگوی پروژه فرضی استودیو مارول به نام The Darkhold Diaries مزین شده است. با بررسی دقیق‌تر، به نظر می‌رسد این لوگو مستقیماً بر اساس لوگوی فیلم The Princess Diaries محصول سال 2001 دیزنی است. سریال Coven of Chaos به چندین فیلم و نمایش تلویزیونی غیر مارول ارجاع می‌دهد که احتمالا این مورد هم یکی از آن‌هاست.

مطلب مرتبط سونی مالکیت MCU را تقریبا به‌دست آورده بود | ماجرای قرارداد موفقی که هیچ‌وقت شکل نگرفت
قدرت گرفته از افزونه نوشته‌های مرتبط هوشمند

سریال Gotham Knights ارزان‌ترین سریال دی‌سی در CW است
یک گزارش جدید از The Hollywood Reporter ادعا می‌کند که هزینه ساخت Gotham Knights نسبت به سایر سریال‌های ساخته شده از کمیک‌های توسط CW، کمتر است. اگر این گزارش صحت داشته باشد برای ساخت سریال‌هایی نظیر Smallville, Superman & Lois , Naomi, Arrow, The Flash, Supergirl, Black Lightning, Legend of Tomorrow و Batwoman هزینه بیشتری صرف شده است.

Daredevil فقط در یک قسمت از Echo حضور دارد
یک شایعه جدید حاکی از آن است که حضور دردویل در سریال جدید مارول Echo به یک قسمت محدود شده است. سریال Echo در تاریخ 29 نوامبر از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

تاریخ پخش فصل دوم سریال لوکی مشخص شد
مارول اعلام کرد که فصل جدید لوکی در تاریخ 6 اکتبر 2023 به دیزنی+ بازخواهد گشت. پیش از این، سریال لوکی قرار بود مانند فصل اول سال 2021 در تابستان 2023 پخش شود اما به تعویق افتاد. هنوز اطلاعاتی در مورد تعداد قسمت‌های فصل دوم منتشر نشده است.

به دلیل ادامه اعتصاب نویسندگان، فیلمبرداری اسپین آف بتمن، Penguin متوقف شد
اسپین آف بتمن از Penguin، تحت تاثیر اعتصاب نویسندگان قرار گرفت. فیلم برداری این سریال قرار بود از 16 می آغاز شود اما تا اطلاع ثانوی، به حالت تعلیق درآمد. تاریخ انتشار این سریال برای 2024 برنامه ریزی شده است.

شخصیت Croat چه ارتباطی با Negan دارد؟
بازیگر Jeffrey Dean ستاره سریال The Walking Dead: Dead City توضیح داد که شخصیت شرور این اسپین اف Croat چه ارتباطی با Negan دارد. در این اسپین اف Negan با تهدیدی جدیدی به نام Croat با بازی Željko Ivanek روبه‌رو خواهد شد که انفجاری ناخواسته از گذشته او است. این شخصیت در گذشته زیردست نگان بوده اما بدی او به حدی است که حتی Negan در دوران اوج‌اش به پای او نمی‌رسد.

اولین لباس سوپرمن به فروش می‌رسد
لباس قدیمی مرد فولادی که توسط George Reeves در سریال سوپرمن در دهه 1950 پوشیده شده بود، در حال حاضر به قیمت 80000 دلار به حراج گذاشته شده است.

بازیگر Emilia Clarke قول می‌دهد سریال Secret Invasion برای همه جذاب خواهد بود
امیلیا کلارک ستاره سریال Secret Invasion، اصرار دارد که مینی‌سریال جدید دیزنی پلاس صرفاً برای طرفداران MCU جذاب نخواهد بود و همه از دیدن آن لذت می‌برند. این بازیگر طی صحبت خود با Empire به جذابیت این سریال شش قسمتی اشاره کرد و توضیح داد اثری نیست که تنها برای طرفداران دنیای مارول جذاب باشد. “این قطعا یک سریال برای طرفداران است اما همچنین نمایشی است که مادر من که مارول تماشا نمی‌کند، آن را تماشا خواهد کرد و با آن ارتباط می‌گیرد. آیا می‌دانید منظورم چیست؟” در واقع شخصی که همه فیلم‌های قبلی را مشاهده نکرده، به راحتی می‌تواند با این سریال ارتباط برقرار کند. سریال Secret Invasion در شش قسمت و در 21 ژوئن 2023 منتشر خواهد شد.

مطلب مرتبط آیا Justice League زک اسنایدر در قالب کمیک ادامه پیدا می‌کند؟
قدرت گرفته از افزونه نوشته‌های مرتبط هوشمند گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲
اخبار کمیک

کمیک جدیدی با تمرکز بر شخصیت Hades در راه است
شخصیت Hades، شخصیت منفی اصلی انیمیشن Hercules سال 1997، مجموعه‌ خود را به لطف Dynamite Entertainment خواهد داشت. Dynamite Entertainment اعلام کرد نویسنده Elliott Kalan و هنرمند Alessandro Ranaldi در ژوئن 2023 مجموعه جدیدی از Hades را راه اندازی می‌کنند.

فلش به والی وست یک ظاهر ابرقهرمانی جدید می‌بخشد
در شماره 799 کمیک The Flash شخصیت‌های Wally, Gold Beetle, Omega-Bam-Man, Mister Terrific, Hourman, Plastic Man, Kid Flash, Metamorpho و Phantom Girl در تلاش هستند تا Wade فرزند والی و لیندا را نجات دهند، پس از آنکه توسط Granny Goodness ربوده شد. این ماموریت با موفقیت به پایان می‌رسد اما از انجایی که سفینه آن‌ها آسیب دیده است، نمی‌توانند به زمین برگردند. فلش شماره 799 به ‌سرعت به آینده می‌رود و والی را با ظاهری جدید پرمو نشان می‌دهد که نشان دهنده روزها تلاش قهرمانان برای بازگشت به زمین است.

مارول اولین جوخه انتحاری خود را معرفی می‌کند
شخصیت Miles Morales در شماره ششم کمیک Miles Morales: Spider-Man مجبور می‌شود به به یک تیم خطرناک و شبیه به جوخه انتحار از ابرشرورها بپیوندد. در خط داستانی جدید مایلز با Scorpion همکاری می‌کند تا Cletus Kasady را نابود کند. در طول مبارزات شخصیت Cletus به سرعت توسط Cape Killers، یک گروه عملیاتی که برای Gao کار می‌کنند، شکست می‌خورد. در این گروه شخصیت‌های Electro/Francine Frye, Taskmaster/Anthony Masters و Hightail حضور دارند که برای کاهش مدت زمان زندان برای پلیس کار می‌کنند. پس از رفع تهدید، Gao به Miles می‌گوید برای پیدا کردن Cletus اساساً چاره‌ای جز پیوستن به این تیم ندارد. گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

مارول در حال خداحافظی با شخصیت Ms. Marvel است
شخصیت Kamala Khan/ Ms. Marvel در سری کمیک Amazing Spider-Man خواهد مرد. مارول آماده شده تا در شماره 26 کمیک Amazing Spider-Man با این شخصیت خداحافظی کند.

ارتقای باورنکردنی زره بتمن او را قوی‌تر از همیشه می‌کند
در شماره 15 کمیک Batman/Superman: World’s Finest بتمن از زره جنگی چشمگیر استفاده می‌کند که او را قوی‌تر از همیشه کرده است. در این شماره سوپرمن در حال مبارزه با شرور جدیدی با نام Ultra-Metamorpho بوده که توسط پروفسور Anthony Ivo خلق شده است. بتمن برای کمک به سوپرمن حضور پیدا می‌کند و لباس جدیدی به تن کرده که قدرت‌های او را افزایش می‌دهد.

طراحی جدیدی از Superman, Wonder Woman & Batman منتشر شده که ظاهر ترسناکی از آن‌ها را به نمایش می‌گذارد
هنرمند Dan Mora طرح‌هایی از بتمن، واندر وومن و سوپرمن را برای رویداد آینده کمپانی دی‌سی، Knight Terrors، به اشتراک گذاشته است.

مطلب مرتبط سوپربوی یک قدرت قدیمی سوپرمن را ارتقا داد
قدرت گرفته از افزونه نوشته‌های مرتبط هوشمند

دی سی دختر واندر وومن، Trinity را معرفی می‌کند
شماره 800 کمیک Wonder Woman دختر واندر وومن با نام Trinity را به طرفداران این سری معرفی می‌کند. این شماره در 20 ژوئن 2023 از دی سی منتشر خواهد شد.

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

مطالب مرتبط